shopify stats

Na de upgrade naar Windows 10 kun je de melding krijgen "Act! reageert niet meer".
Daarna wordt Act! gesloten en kun je niet meer in de database inloggen.

Wat je dan moet doen is het volgende:

  1. Klik met de rechtermuisknop op de Start knop en kies Uitvoeren
  2. Typ in actdiag en klik op enter.
  3. Klik OK als je een welkom scherm krijgt
  4. Kies Tools - Delete Preference files.
  5. Sluit actdiag en start Act! op.

Als het niet lukt en je toch nog problemen hebt kun je contact met ons opnemen.

Inge van Gemert
INKEY automatisering

Na de upgrade naar Windows 10 kun je de melding krijgen "Act! reageert niet meer". Daarna wordt Act! gesloten en kun je niet meer in de database inloggen. Wat je dan moet doen is het volgende: 1. Klik met de rechtermuisknop op de Start knop en kies Uitvoeren 2. Typ in actdiag en klik op enter. 3. Klik OK als je een welkom scherm krijgt 4. Kies Tools - Delete Preference files. 5. Sluit actdiag en start Act! op. Als het niet lukt en je toch nog problemen hebt kun je contact met ons opnemen. Inge van Gemert [INKEY automatisering](http://www.inkey.net/contact)
edited Jun 29 om 10:17 am
15
x bekeken
0
reacties
0
volgers
live voorbeeld
minimaal 10 tekens
WAARSCHUWING: Je bent genoemd %MENTIONS%, maar zij kunnen dit bericht niet zien.
Opslaan...
Opgeslagen
Alle berichten in dit onderwerp zullen worden verwijderd ?
Concept ... Klik om door te gaan met typen
Verwijder concept