Warning: session_start(): Session callback expects true/false return value in /customers/b/9/0/actforum.nl/httpd.www/sys/CODOF/Util.php on line 84 Warning: session_start(): Failed to read session data: user (path: ) in /customers/b/9/0/actforum.nl/httpd.www/sys/CODOF/Util.php on line 84 Helpdesk | Act! CRM Support Helpdesk
Helpdesk
137
Ja Nee
Verberg onderwerp berichten
Ja Nee
Oneindig scrollen
Robatech geplaatst Apr 8 '13 om 3:29 pm
ACTgebruikers,

Wij moeten onze database geheel opnieuw gaan aanpassen en opbouwen. Ik zou graag wat printscreens van andere bedrijven zien hoe hun de "contacten" hebben opgebouwd en welke extra velden er toegevoegd moeten worden. Ik hoop op vele mooie afbeeldingen.

0reacties
141x bekeken
Robatech geplaatst Apr 8 '13 om 3:20 pm
Wanneer ik Outlook 2010 koppel aan het adresboek van ACT2013, gaat het versturen van een email plots heel traag. Het kan wel 6 seconden duren voor de mail verstuurd is en soms krijg ik zelfs de melding; Outlook reageert niet. Ik ben benieuwd of iemand hier ook ervaring mee heeft.

Robatech.
Oscar

0reacties
165x bekeken
Wij werken met ACT versie 11.1.183.0 hotfix 1 en deze is gekoppeld een email Microsoft outlook 2003.
Als wij een email uit Act versturen wordt deze niet vastgeleged in de geschiedenis.

Bij email configuratie hebben wij wel vastgelegd het type geschiedenis dat dient te worden weergegeven namleijk : emailonderwerp en bericht.

Weet iemand een oplossing voor dit probleem?

0reacties
188x bekeken
recent door  ·  Mar 1 '13 om 7:24 pm
DenD geplaatst Aug 1 '12 om 2:00 pm
Goedemiddag allemaal,

Ik ben nog niet zo heel bekend met Act! als beheerder, maar zou graag willen weten of er documentatie is die de tabellen uitlegt.

Belangrijkste voor nu is om te weten hoe de Contact en History tabel bijvoorbeeld gelinkt zijn, wat is de kolom met de unieke sleutel welke door de database heen alles aan een contact verbind.

Alvast bedankt!

Dave

0reacties
197x bekeken
recent door  ·  Feb 19 '13 om 7:31 pm
Evert geplaatst Feb 14 '13 om 4:41 pm
Wie heeft een oplossing voor een behoorlijk probleem; na het synchroniseren van mijn laptop zijn een aantal klanten mappen verwijderd uit de database. Ik heb naar ik weet geen instellingen gewijzigd. Opvallend is wel dat de meeste van de verwijderde klanten mappen door mij afgelopen dag bekeken/bewerkt zijn. Wellicht is er ergens een instelling gewijzigd, ik heb alleen geen idee waar ik het moet
0reacties
142x bekeken
recent door  ·  Feb 15 '13 om 10:24 am
Inge van Gemert INKEY geplaatst Oct 29 '12 om 5:48 pm
De ACT!Translator 2013 is beschikbaar. Zie [url:30d44i2m]http://www.acttranslator.com[/url:30d44i2m]

[attachment=0:30d44i2m]<!-- ia0 -->acttranslator2013_company.jpg<!-- ia0 -->[/attachment:30d44i2m]

0reacties
97x bekeken
Marie de Waard geplaatst Oct 2 '11 om 10:25 pm
Hallo allemaal.
Ik lees zoveel over in de cloud en dat is helemaal hip enzo. Wie van jullie werkt met ACT! in de cloud? Er wat is het precies? Sorry hoor maar wij werken gewoon met ACT! op de computer van ons eigen netwerk. <!-- s&lt;schaam&gt; --><!-- s&lt;schaam&gt; -->
En jullie?
Ik zou het leuk vinden eens wat te lezen van andere ACT! gebruyikers.
Groetjes Marie
&lt;schaam&gt;
0reacties
113x bekeken
recent door  ·  May 9 '12 om 6:47 pm
Sinds een aantal maanden werken we met 3 collega's met ACT Pro 2011. Mijn (Windows 7) pc is daartoe ingericht met de master database, de andere 2 werken met een remote database. In 1e instantie konden we onderling synchroniseren door mijn computernaam te gebruiken. Sinds het wijzigen van de Windows werkgroep (op alle 3 systemen) werkt dit alleen nog maar door het IP adres in te vullen.

Dit bete
0reacties
81x bekeken
Regelmatig komt het voor dat wij een contactpersoon willen wissen (bij voorbeeld als hij een bepaalde firma verlaten heeft). Echter de geschiedenis die aan die persoon hangt is vaak nog wel interessant.
Kunnen we op een eenvoudige manier alle geschiedenis naar een bedrijf (dus <!-- szon --><!-- szon -->der contactpersoon) of naar een andere contactpersoon kopieren?


zon
0reacties
69x bekeken
recent door  ·  Oct 2 '11 om 10:46 pm
Er is een update voor de ACT!Translator voor ACT!beschikbaar. Hierin zijn veel verbeteringen gemaakt, onder andere rechtermuisknop menu Lookup en alle tooltips. Deze aanpassingen zijn voor Nederlands, Frans, Duits, en Spaans toegevoegd.
Je kunt de update installeren met Extra - Choose Language - File - Update.
Of downloaden vanaf http://www.acttranslator.com

0reacties
52x bekeken
Inge van Gemert INKEY geplaatst Nov 29 '10 om 8:06 pm
Er is een update beschikbaar voor de ACT! link voor SnelStart. Hierin zijn onder andere kleine bugs opgelost, waaronder het bijwerken van de velden. Installeer de laatste versie vanaf Act! link voor SnelStart 12

0reacties
56x bekeken
Inge van Gemert INKEY geplaatst Nov 28 '10 om 10:02 pm
Wij hebben de ACT!Translator voor ACT! gemaakt. Hiermee kunt u uw taal kiezen, waaronder natuurlijk Nederlands, maar ook Duits, Frans, Spaans, Russisch, Tsjechisch of Pools. Download en meer informatie op http://www.acttranslator.com
Deze ACT! addon zorgt ervoor dat u altijd met de laatste hotfixes en updates kunt werken die uitgebracht worden voor de Amerikaanse/Engelse versie van ACT!. U h
0reacties
62x bekeken
Edwin geplaatst Aug 27 '10 om 10:46 pm
Ik gebruik al jaren Act en sinds 3 dagen vraagt Act iedere keer bij het starten om de registratie code in te vullen, de proef versie is verlopen.
Het pakket is gekocht en heeft altijd prima gewerkt.
Nu wil ik niet iedere keer de registratie code invullen.
Wat kan ik hieraan doen?
<!-- sweet niet --><!-- sweet niet --> Groet

Edwin


weet niet
0reacties
78x bekeken
recent door  ·  Oct 20 '10 om 8:03 am
TomvanWoerkom geplaatst Oct 13 '10 om 10:07 pm
Mijn ACT! mappen staan buiten Mijn documenten. Ik synchroniseer Mijn documenten tussen mijn desktop en mijn laptop (staat los van ACT! synchronisatie). Iedere keer als ik zo een synchronisatie uitvoer verschijnt er hardnekkig binnen Mijn documenten een setje mappen: ACT/ACT for Windows 10/Database vs 2008 en nog wat mapjes. Deze mappen zijn leeg en hebben kennelijk niets te maken met mijn draaien
0reacties
52x bekeken
jeroen actuser geplaatst Oct 5 '10 om 11:24 am
heeft iemand ervaring met het uitbreiden van de productlist? zijn nu 4 velden: name, item Number, cost, price en willen er een bij, voor te transporteren naar de Quote.

0reacties
59x bekeken
recent door  ·  Oct 5 '10 om 9:55 pm
tjeerd H geplaatst Apr 9 '10 om 8:11 pm
Ik zou bepaalde velden willen vullen met de data uit andere velden en overschrijfbaar maken voor het geval de data in het copie-veld anders moet zijn. Denk aan afleveradressen die voor 95% gelijk zijn aan factuuradressen.

Zit deze functie in Act 10?

0reacties
61x bekeken
recent door  ·  Sep 5 '10 om 8:30 pm
Inge van Gemert INKEY geplaatst Sep 5 '10 om 8:12 pm
[url=http://kb.sagesoftwareonline.com/cgi-bin/sagesoftwareonline.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=26713:2x86awi1]Hier[/url:2x86awi1] heeft Sage informatie geplaatst over ACT! en Office 2010.[/url]

0reacties
32x bekeken
OPB geplaatst Jul 9 '10 om 4:01 pm
Kan iemand mij vertellen hoe ik in act een uitdraai maak van alle personen die niet in een groep zitten?
Alvast bedankt!

Yvette

0reacties
50x bekeken
recent door  ·  Aug 4 '10 om 10:38 pm
Inge van Gemert INKEY geplaatst Jun 24 '10 om 4:03 pm
Als het licentienummer van ACT! te vaak gebruikt is, kun je Sage vragen dit te resetten door een email te sturen (in 't Engels) naar <!-- e -->registrations@sage.com<!-- e --> met jullie serienummer.
Eventueel zijn ze telefonisch te bereiken +440845 111 55 55, optie 1 op werkdagen tussen 9-17, denk aan een uur tijdsverschil.

0reacties
40x bekeken
recent door  ·  Jun 24 '10 om 8:40 pm
Door een nieuwe klant ben ik benaderd om ACT!2009 welke bij hem op een oude server draait om te zetten naaar een server op onze lokatie.
Bestaat er een handleiding hoe ik dit het beste kan aanpakken? Er werken twee gebruikers van thuis op de server dus het IP adres op de server waar de nieuwe database komt veranderd voor hun ook.
Als er een handleiding is hoe ik dit aanpak dat zou ik heel erg waa
0reacties
56x bekeken
recent door  ·  Jun 23 '10 om 2:37 pm
Maatje geplaatst Jun 22 '10 om 2:34 pm
Hi Inge,
ik ben begonnen al onze docs van de Verkenner nu naar Act over te brengen en heel Act als DE grote data-opslag te gaan gebruiken. Nog spannend hoe dat gaat werken..
Heb dus onder groepen docs gezet, o.a. routebeschrijving. Nu wil ik een email verzenden met die routebeschrijving die in Act staat.. maar hoe?

hoor graag... kom er niet uit na..! DAnk <!-- shuh? --><!-- shuh? --&g
huh?
0reacties
44x bekeken
recent door  ·  Jun 23 '10 om 2:34 pm
aps geplaatst May 20 '10 om 8:06 am
Van slechts een van de gebruikers wordt de takenlijst niet ingeladen wanneer je diegene bij gebruikers aanvinkt. Het maakt daarbij niet uit onder welke gebruikersnaam wordt ingelogd en op welke PC dit wordt geprobeerd. We hebben al een keer database onderhoud (controle en repareren) gedraaid. De betreffende activiteiten worden wel vermeld in de activiteitentab in het contactscherm. Wat kan er aan
0reacties
42x bekeken
recent door  ·  Jun 1 '10 om 7:06 pm
Bennie Derks geplaatst May 25 '10 om 10:16 pm
We zitten te twijfelen om over te stappen op ACT! 2010. Kunnen jullie eens vertellen of dit een verbetering is?

0reacties
30x bekeken
Volgende pagina laden
Alle berichten in dit onderwerp zullen worden verwijderd ?
With selected deselect topics
Concept ... Klik om door te gaan met typen
Verwijder concept