Als je Act! gebruikt op Windows 10 dan kan het zijn dat je problemen ondervindt. Wij adviseren nog even te wachten met de installatie van Windows 10 tot de update van Act! uitgebracht is.
In de tussentijd kun je kijken naar (tijdelijke) oplossingen op de KB van Act! Act! v17 en Windows 10 http://kb.swiftpage.com/app/answers/detail/a_id/38170
Act! en Windows 10
-
- Berichten:32
- Lid geworden op:17 okt
Hallo, Ik heb ook Windows 10 en daarop staat Edge en niet internet explorer. Nou heb ik met act hosted soms dat ik geen geschiedenis kan maken en ook geen taken kan plannen. Hoe kan ik met act hosted werken op windows 10? Bedankt, Marie
Hallo,
Ik heb ook Windows 10 en daarop staat Edge en niet internet explorer. Nou heb ik met act hosted soms dat ik geen geschiedenis kan maken en ook geen taken kan plannen. Hoe kan ik met act hosted werken op windows 10?
Bedankt, Marie
Hey Marie, In Windows 10 kun je de originele Internet Explorer nog steeds wel starten, het is alleen verborgen. Klik op het loepje dat rechts van de start knop staat, links in het scherm. Er staat "Begin met typen op apps bestanden en instellingen te zoe
Hey Marie,
In Windows 10 kun je de originele Internet Explorer nog steeds wel starten, het is alleen verborgen. Klik op het loepje dat rechts van de start knop staat, links in het scherm. Er staat "Begin met typen op apps bestanden en instellingen te zoeken" Klik onderin en typ in "Internet Explorer".
Druk dan op Internet Explorer. deze wordt gestart.
Vergeet niet om je site toe te voegen aan de comptabiliteits weergave lijst. Dit doe je door op het wieltje te klikken in Internet Explorer en te kiezen voor "Instellingen voor Comptabiliteits weergave" en je site toe te voegen.
Laat je weten of het gelukt is?
Inge