Een e-mailadres synchroniseert niet mee

Het Nederlandse Act! forum
TomvanWoerkom
Berichten: 30
Lid geworden op: 29 nov

Een e-mailadres synchroniseert niet mee

Bericht door TomvanWoerkom » 27 nov

Ik heb bij het contact 2 e-mailadressen gedefinieerd. Het is mij nu gebleken aan de hand van een voorbeeld dat na synchronisatie het 2e e-mail adres niet mee is gesynchroniseerd. Er zijn overigens andere contacten waar dat 2e adres wel staat, maar ik weet niet meer hoe dat daar is gekomen, misschien wel vanuit de oorspronkelijke database. Kan ik ergens definieren welke velden wel of niet gesynchroniseerd moeten worden? Ofwel waar kan dit aan liggen?

Inge van Gemert
Berichten: 507
Lid geworden op: 18 okt

Re: Een e-mailadres synchroniseert niet mee

Bericht door Inge van Gemert » 30 nov

Bij een synchronisatie worden alle wijzigingen die je maakt, bijgehouden. Op het moment dat je synchroniseert, worden deze naar de andere database gestuurd. er wordt gekeken naar de wijzigingsdatum.
Controleer eens of de datum en tijd op beide systemen gelijk staat.
Kijk ook eens in het synronisatie log, dat vind je bij Start - uitvoeren - actdiag - databases database log - rechtermuisknop - reports - synchronisation reports.

Tom van Woerkom

Re: Een e-mailadres synchroniseert niet mee

Bericht door Tom van Woerkom » 30 nov

De data staan op beide PC's gelijk. Ik kan geen vreemde dingen zien in de reports. Er staat wel erg veel info in, nog ergens speciaal op letten?

Plaats reactie